دیگه ایندفه باس کوچ کنیم =)

خرید بک لینک

آغا مشخصه دیگه زمین جای زندگی نیس !!

همش این صحنه های فیلما میاد جلو چشمام که همه ماسک زدن و دارن از زمین فرار میکنن و میرن فضا

ما هم که تو قمیم اونم نزدیک حرم !!!

ایشالا هرکی آلوده شده حالش خوب شه و برای اینکه در زمانی که تحت درمانن هیشکی مریض نشه ، همینجوری تا آخر اسفند تعطیل شیم که برنامه ی منم بهم نخوره...

آخه امروز نشستم واسه تک تک روزای اسفند یه برنامه ی تابستانی ریختم

کاش فقط مدارس تعطیل بشن و آموزشگاه رباتیک باز بشه ، آخه با این وضعیت ما هنو ربات مسابقاتمون نصفه میمونه

و اینقدر ذوق دارم واسه این مسابقات که دلم نمیاد دعا کنم به تعویق بیوفته

زبان هم به امتحانات پایانی ترم آخر قسمت نوجوانان دارم نزدیک میشم و وقت دارم تو این چند هفته این ترم های اخیر که چیزی نمیخوندم رو خودم رو برسونم

ینی کاملا رو اسفند حساب باز کردم

امروزم با خیال راحت از امتحان لغو شده ی شیمی نشستم یه فیلم جذاب دیدم که معرفیشو خواهم گذاشت ...

فقط کاش مبتلا نشیم و اونای که شدن هم در هرجای دنیا خوب بشن ... آمین :)

+ اضافه نوشت : فک نکنم چین هم به خاطر کرونا اینقدر تعطیل کرده باشن

علــــــــــ :/ ــــــــوم...

ما را در سایت علــــــــــ :/ ــــــــوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:04

صفحه بندی